vrijdag 15 juni 2018






Mezelf even voorstellen







Er wordt me verteld dat het belangrijk is een eigen blog te hebben. Dus dit is mijn eerste poging om er eentje te maken. Ik ben Mieke en heb het 22q11 delete syndroom. Nu zul je je wel afvragen wat is dit in godsnaam? Wel hier volgt een link met de juiste uitleg.
22q 11 mijn symptomen zijn: scoliose, spierpijn, krampen, snel moe en vermoeidheid, ook ben ik snel afgeleid.
Mijn werk bestaat nu uit een administratieve functie. Ik werk voor vermaatschappelijking zorg en welzijn die zich inzet voor mensen met een onzichtbare beperking hier volgt een link naar onze website: VZenW vzw ook werk ik voor ILBE.BE waar we huizen en appartementen verkopen in het binnenland en buitenland.
Ik ben samenwonend en heb twee kindjes een zoon van 7 jaar en een dochter van 3 jaar die ook 22q 11 deletie syndroom heeft.
Dit was het zo een beetje, veel leesplezier zou ik zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten